Optimizare SEO

SEO este acronimul de la Search Engine Optimization

Cum facem să ajungă indexat de motoarele de căutare continutul pe care-l publicăm?

Să fie indexat, să generăm click-uri, trafic, să ajungem să vindem?

Conținutul este răspunsul. Conținutul original. Cuvinte cheie plasate cu grijă și utilizate cu moderație.

S-a schimbat modul în care algoritmul Google interpretează modul în care ne caută. Abilitatea site-ului de răspunde întrebărilor de căutare contează cel mai mult. Scopul este să iei o întrebare și să răspunzi la aceasta, nu se mai ține cont mot-a-mot de cuvinte cheie, ci se caută în conținut răspunsuri.

Trebuie să întelegi ce caută utilizatorii și să încerci să le răspunzi cât mai bine la întrebări, să le oferi soluții. Oamenii pun întrebări, nu mai tastează doar cuvinte cheie.

Faceți lucrurile bine astfel încât să fiți observați. Este oportunitatea perfectă pentru site-urile mici, pentru a obține o expunere în căutări mai mare. Fiți îndrăzneți și creativi, la fel ca site-urile mari. 

O parte esențială a strategiei SEO este posibilitatea de a extinde conținutul site-ului cu scopul de a răspunde la cât mai multe întrebări. 

Dacă aveți deja conținut de calitate, original...nu trebuie să îl modificați astfel încât să puteți răspunde la întrebări de genul "Cum să...", trebuie doar să continuați să construiți, să echilibrați conținutul site-ului, asigurându-vă că sunteți creativ în timp ce adăugați noi articole și postări din belșug.

Oferiți în conținut divertisment, informare, instruire, îndrumare, sprijin și sfaturi. Marketingul se face pe bază de angajament, oferind ceea ce oamenii au nevoie de fapt.

Retineți, conținutul pe care îl creați trebuie să fie conceput pentru a satisface nevoile utilizatorilor, nu pe ale voastre. 

Cu cât un site este mai bine optimizat, cu atât șansele ca motoarele de căutare să îl indexeze și șansele ca vizitatorii să-l găsească cresc. Deoarece fiecare site are nevoi și cerinte diferite, pentru a se regăsi în primele rezultate de căutare, cele mai eficiente metode de optimizare (SEO) trebuie implementate încă de la construcția site-ul web și adaptate nevoilor individuale ale fiecărui client.

Există două tipuri de SEO și anume: SEO on-page și SEO off-page. Optimizarea în pagini cunoscută și sub numele de SEO on-page, este o tehnică aplicată paginilor unui site web și conținutului său, cu scopul de a-i maximiza performanțele în motoarele de căutare. În schimb, optimizarea off-page controlează creșterea popularității site-ului, modul în care acesta este portretizat pe internet.