Search engine marketing (SEM)

Search Engine Marketing (SEM) sau Marketing-ul Motoarelor de Căutare este cea mai optimă soluție pentru a genera trafic de calitate pentru site-ul tău și creșterea valorii brand-ului. Este foarte eficient din punctul de vedere al costurilor, deoarece oferă multe avantaje unice pe care advertising-ul tradițional nu le poate oferi.

Pentru a găsi informațiile dorite, utilizatorii folosesc într-un număr foarte mare motoarele de căutare. Acestea crează conexiuni puternice între potențialii utilizatori și site-urile web care sunt listate în primele pagini de căutări, atunci când se caută după cuvintele cheie legate de industria în care activezi sau tipurile de servicii și produse pe care le oferi.

Deoarece foarte multe persoane confundă SEO cu SEM trebuie reținut faptul că SEO este doar o componentă din marketing-ul motoarelor de căutare (SEM). SEM este procesul de promovare a unui site web prin intermediul motoarelor de căutare pe internet și cuprinde o varietate de tehnici de marketing destinate atragerii de trafic web. SEO este tehnica de optimizare a unui site web pe cale naturală, pentru a putea fi regăsit în listările organice din motoarele de căutare.

Tehnicile de promovare on-line SEM constau în: optimizare pentru motoarele de căutare - SEO, publicitate Pay-Per-Click (plata-pe-click), linkuri plătite, publicitate clasică prin bannere, etc.