WebEvolution »

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Care sunt etapele realizării unui site web?

Procesul de creare a unui site web este foarte complex, în linii mari are următoarea structură:

  • Analiza - Analizarea scopului proiectului, publicului țintă, definirea principalelor caracteristici ale aplicației, etc.
  • Conceptualizare și planificare - Realizarea unei diagrame de ansamblu care ilustrează vizual structura site-ului dumneavoastră.
  • Modelare - Realizarea documentului de specificații tehnice și funcționalitate conform diagramei făcute.
  • Design grafic - Crearea propunerilor de design în conformitate cu cerințele clientului.
  • Dezvoltare și programare - Proiectarea site-ului web, implementare design, optimizarea codului sursă etc.
  • Testarea aplicației - se realizează atât de echipă cât și de către client, se verifică dacă îndeplinește toate cerințele inițiale.
  • Implementarea și configurarea aplicației pe server-ul clientului.

Care este timpul de execuție al unui site web?

Timpul de execuție diferă în funcție de structura și funcționalitatea proiectului pe care-l doriți. Având în vedere că realizăm doar site-uri unice, personalizate în funcție de cerințele clienților și administrabile 100%, cu pachetul SEO on-page inclus, atât cuantumul investiției necesare, cât și durata de execuție a proiectului diferă de la caz la caz.

Care este investiția necesară realizării unui site web?

Investiția necesară realizării unui site web diferă în funcție de structura și funcționalitatea proiectului pe care-l doriți.

Care sunt avantajele pe care le oferiți?

Avantajele oferite de compania WebEvolution constau în:

  • Siguranța calității serviciilor oferite
  • Aria de administrare a conținutului - CMS (proiectele dezvoltate sunt 100% administrabile)
  • Design unic, personalizat 
  • Consultanță în dezvoltarea proiectului, cu scopul de a vă oferi cea mai bună soluție adaptată nevoilor dumneavoastră
  • Raport preț/calitate/timp de execuție foarte bun

Cărui segment de piață vă adresați?

Nu ne adresăm unei nișe de piață ci oferim și creăm soluții personalizate indiferent de domeniul de activitate. După cum reiese din pagina de portofoliu avem clienți multumiți din toate sectoarele economice.

Care sunt avantajele unui CMS?

Cele mai multe site-uri acum câțiva ani erau realizate în tehnologia HTML. Acest lucru înseamnă că pentru orice schimbare în conținutul site-ului web trebuia să se apeleze la un specialist.

Toate proiectele realizate de WebEvolution includ CMS - Content Management System (arie de administrare a conținutului). Un număr semnificativ de companii au decis să aleagă acest tip de soluție datorită avantajelor pe care le prezintă:

  • Permite gestionarea paginilor site-ului și actualizarea informațiilor într-un mod facil și eficient chiar și de către persoanele fără competențe în domeniu. Puteți face pur și simplu modificări online în site-ul dumneavoastră și apoi să vizualizați modificările imediat.
  • Puteți realiza modificări în cadrul site-ului dumneavoastră instantaneu de oriunde din lume, de pe orice computer. Puteți face modificări rapid și uşor, să adăugați texte, insera imagini sau încărca documente (ex: Word, PowerPoint, PDF, etc.), fișiere video sau audio, etc. (Accesul la aria de administare a site-ului se face prin intermediul unui nume de utilizator și parolă).
  • Controlul accesului la date, pe baza rolurilor de utilizator (definirea care utilizatori de informaţii sau grupuri de utilizatori pot vizualiza, edita, publica, etc)
  • Link Management - Crearea de link-uri către pagini interne din cadrul site-ului, precum și externe într-un mod rapid și ușor.
  • Dacă aveți abilități de programare puteți edita codul HTML direct din browser-ul dumneavoastră.

Ce înțelegem prin optimizarea unui site web?

Optimizarea unui site este un factor crucial care trebuie să fie luat în considerare la proiectarea unui site web profesional. Optimizarea site-ul include:

  • Optimizarea imaginilor: - Imaginile împreună cu fișierele audio și video pot compromite grav viteza cu care se încarcă un site. Pentru a evita perioadele lungi de încărcare a imaginilor în cadrul site-ului trebuie redusă dimensiunea acestora.
  • Optimizarea fișierelor video/audio: - Un site cu foarte multe fișiere video și audio încorporate inspiră neprofesionalism. Fișierele video incluse în cadrul site-urilor web trebuie să fie în format Flash Video (.flv) iar extensia pentru fișierele audio indicată este .Mp3
  • Optimizarea codului sursă (optimizare în pagină) - utilizarea CSS și tehnicilor de validare a codului sursă (validare XHTML şi CSS), structura de link-uri interne, google sitemap, etc.

Ce însemnă SEO - Search Engine Optimization ?

Optimizarea pentru motoarele de căutare (en. SEO - Search Engine Optimization) reprezintă procesul de îmbunătățire a vizibilității unei pagini web în motoarele de căutare, include tehnici avansate de optimizare (ex: structurarea paginilor web, validarea conținutului, tehnici de promovare on-line, tehnici "link building", etc.).

Site-urile web profesionale ar trebui să fie concepute cu o structură SEO solidă. Câteva dintre principiile de bază SEO sunt:

  • Alegerea numelui de domeniu - este important ca numele domeniului să conțină cuvântul sau cuvintele cheie pentru care se vrea realizată promovarea în motoarele de căutare.
  • Validarea codului în care este scris site-ul, astfel încât să se încarce pe orice browser web.
  • Respectarea regulilor de introducere a imaginilor și link-urilor.
  • Includerea fișierului robots.txt - informează roboții motoarelor de căutare ce pot accesa și ce nu în cadrul unui website.
  • Evitarea folosirii elementelor de tip Flash - informațiile situate în interiorul fișierelor Flash nu pot fi indexate de motoarele de căutare, cum ar fi Google, Yahoo, MSN, etc. Dacă trebuie să utilizați elemente Flash, asigurați-vă că sunt utilizate cu moderație.
  • Optimizarea site-ului web prin includerea de cuvinte cheie relevante în conținutul paginilor, precum și realizarea compatibilității între cuvintele cheie, titlul, descrierea și conținutul site-ului. De asemenea evitarea conținutului duplicitar.
  • Adăugarea de componente considerate importante de către motoarele de căutare: sitemap generată pentru Google: sitemap.xml, RSS, Newsletter, etc. Prezența unui RSS sau Newsletter arată faptul că site-ul este actualizat constant.
  • Înscrierea în comunități on-line precum: twitter.com, facebook.com, etc.
  • Înscrierea în directoare web de calitate pentru creșterea page rank-ului.
  • Înscrierea pe site-urile de socializare on-line, forum-uri, blog-uri, etc.

De ce este important ca site-ul meu să fie optimizat?

Optimizarea unui site web este importantă pentru căutările în cadrul motoarelor de căutare precum: Google, Yahoo, MSN, etc. Afișările în motoarele de căutare aduc trafic site-ului, traficul reprezintă persoane interesate de produsul dumneavoastră iar persoanele interesate de produsele dumneavoastră însemnă profit.

Garantați poziționarea în prima pagină a motoarelor de căutare?

Trebuie cunoscut faptul că nimeni nu poate garanta o anumită poziție în lista de rezultate din motoarele de căutare după anumite cuvinte cheie folosind tehnici de optimizare organică, deoarece toți clienții își doresc o poziționare cât mai bună și se depun eforturi susținute pentru atingerea acestui obiectiv. Afișarea în prima pagină din Google poate fi garantată 100% doar prin serviciul Google Adwords.

Poziția unui site în motoarele de căutare este influențată de foarte mulți factori și creșterea se face în timp. Toate site-urile web realizate de noi au inclus pachetul de SEO on-page (optimizare în pagină) ce constă în: validarea codului sursă, structurarea conținutului astfel încât să fie cât mai accesibil căutărilor, folosirea de linkuri url friendly, adăugarea de componente considerate importante de către motoarele de căutare, precum: sitemap.xml, RSS, Newsletter, etc.

Pentru a vă răspunde la întrebarea "În cât timp garantați poziționarea în prima pagină a motoarelor de căutare?" vă rugăm să urmăriți interviul acordat de Matt Cutts specialist în problemele de optimizare a motoarelor de căutare de la Google

Ce însemnă hosting?

Pentru ca un site să fie accesat pe Internet are nevoie de:

a) un domeniu (exemplu: webevolution.ro);
b) un server care să poată fi accesat prin Internet, pe care să se afle fișierele și eventualele baze de date care generează interfața.

Orice pagină accesată pe Internet este găzduită pe un calculator, numit server, care funcționează 24 de ore din 24.

Ce este Google Page Rank?

Page Rank este o notă de la 0-10 oferită de Google site-ului dumneavoastră și cu cât PR este mai mare cu atât pagina are mai mare autoritate față de celelalte pagini. Astfel Google analizează site-urile web și le sortează după Page Rank.

Nota primită este evaluată în funcție de calitatea tuturor paginilor ce se conectează la site-ul dumneavoastră.